Princess of Butterflys

“Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.”

Amurg pg 76-77 22:04

"[...]
-Pai...Facu o pauza,iar apoi restul cuvintelor au venit ca o avalansa.M-am decis ca din moment ce o sa ma duc in iad,mai bine o fac asa cum trebuie.
Am asteptat sa spuna ceva sa aiba sens.Secundele treceau.
-Stii ca nu am nici cea mai mica idee la ce te referi,am spus eu pana la urma.
-Stiu.Zambi din noi si apoi schimba subiectul.Cred ca prietenii tai sunt suparati pe mine ca te-am rapit.
-O sa le treaca.
Le puteam simti privirile gaurindu-mi spatele.
-S-ar putea totusi sa nu te mai dau inapoi,spuse el cu o sclipire malitioasa in ochi.
Am inghitit in sec.El rase.
-Pari ingrijorata.
-Nu ,i-am spus,dar,in mod ridicol,imi tremura vocea.Sunt surprinsa,de fapt...ce-a declansat toate astea?
-Ti-am spus,m-am saturat sa incerc sa stau departe de tine.Asa ca renunt.
Inca imi zambea,dar ochii lui de culoarea caramelului erau seriosi.
-Renunti?am repetat eu tulburata
-Da,renunt sa mai fiu bun.De-acum inainte o sa fac doar ceea ce vreau eu si fie ce-o fi!
[...]"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu