Princess of Butterflys

“Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.”

CURS DE FORMARE PENTRU BARBATI 16:15

Tema stagiului : Sa devina la fel de inteligent ca o femeie (deci, sa fie perfect).

Obiectiv pedagogic : Curs de formare care permite barbatilor sa-si trezeasca acel organ, numit creier, a caror existenta o ignora.

Program : 4 module obligatorii



Modul 1 : CURS OBLIGATORIU

1. A invata sa traiasca fara mama sa (2000 ore)
2. Sotia mea nu e mama mea (350 ore)
3. Salariu i-l dau sotiei mele (550 ore)
4. A intelege ca fotbalul e doar un sport, iar Ronaldo e un cretin (500 ore)
5. Sotia mea nu e infirmiera mea
6. Sotia mea nu e bona mea


Modul 2 : VIATA IN DOI

1. A avea copii fara a deveni gelos (50 ore)
2. A inceta sa spun prostii cand sotia mea isi primeste prietenele (500 ore)
3. A invinge sindromul telecomenzii (550 ore)
4. Nu fac pipi pe alaturi. Mai avansez putin, mai uit de pretentii … (exercitiu practic insotit de caseta video) (100 ore)
5. Nu transform baia in piscina municipala atunci cand fac dus …
6. Cum sa ajung la cosul de rufe murdare fara sa ma ratacesc ? (500 ore)
7. A sti sa ma imbrac singur, sa-mi aleg singur hainele si sa nu ma fac ca nu stiu unde este sifonierul (200 ore)

Modul 3 : TIMP LIBER SI DISTRACTII

1. Calcatul in 2 etape : a) 1 camasa in mai putin de 2 ore
b) idem pentru celelalte articole (exercitii practice).
2. Menajul … o activitate familiala si valorizanta.
3. Tin minte zilele cand trebuie sa duc gunoiul.
4. Invat pe din-afara definitia cuvantului « aspirator » : « aparat de uz casnic, care serveste la aspirarea prafului, a deseurilor » (pentru a castiga timp, urmaresc Nivelul 1 al modulului 4)
5. A sti sa ma servesc de un servetel …
6. A sti sa adun deseurile dupa o sedinta de bricolaj …
7. A-mi revizui limba romana : femininul de la « asezat in fata televizorului » nu este « in picioare in fata aragazului »

Modul 4 : CURS DE BUCATARIE

Nivel 1 (debutant) : Aparatele de uz casnic : - "ON" = punere in functiune
- "OFF" = oprire (… a aparatului)
Nivel 2 (avansat) : Prima mea supa instant fara a evapora apa.
(Exercitii practice : Fierberea apei inainte de a adauga spaghetele)
Nivel 3 (expert) : Facutul cafelei, fara a uita nici apa, nici cafeaua, si fara a utiliza ness-ul, care este incompatibil cu filtrul de cafea.
Nivel 4 (best off) : A sti sa servesc cafeaua, fara a varsa jumatate pe alaturi …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu