Princess of Butterflys

“Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.”

Pana la moarte 20:56


Pretext & Lucian - Pana la moarte
Asculta mai multe audio Muzica

Strofa I

Acolo unde nu exista fericire
Acolo unde staruieste intunericul si viata trece fara alinare
Acolo sunt eu inecandu'ma in lacrimi de dor pentru tine
Daca viata mea reprezinta doar un strop de fericire
O lacrima varsata pentru un sentiment numit iubire
Nu fac altceva decat sa ti'o dedic tie
Si n'am sa te uit decat peste cativa ani ,o mie
Nu vreau sa par patetic sau sa imi plang destinul
Vreau sa iti spun cuvantul si sa raman ultimul si primul
Am mai spus o data vreau sa ma iubesti
Accepta'ma cum sunt ,dar fara sa regreti
Stiu ca sunt cam greu de suportat ,multi o spun
Si stiu ca nici tu nu ma consideri prea bun
Vreau o iubire curata sa fie de la tine pentru mine
Sa fie pana la moarte sa ne fie foarte bine
Chiar de ne mai certam e ceva normal
Dar nu'i firesc sa te superi din ceva banal
Incearca sa mai treci cu vederea cum o fac si eu
Incearca sa ma iubesti asa cum te iubesc si eu
Cand scriu aceste randuri
Te am ca poza'n minte
Vreau sa stii ca tot ce'ti spun nu sunt doar cuvinte
Nu vreau sa faci abuz de increderea mea
Si promit ca nici eu n'am sa fac de a ta

Refren

Vreau sa ma iubesti fara nici un regret
Accepta'ma cum sunt ,nimeni nu e perfect
Mereu am incercat sa'ti ofer tot ce ai vrut
In afara de iubire nu pot sa'ti ofer mai mult
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infinit
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infinit

Strofa a II-a

Incep aceste randuri pline de dragoste
Stiu ca pentru tine am fost intotdeauna o pacoste
Dar trebuie sa ma'ntelegi ,asta sunt eu
Si stii ca ma gandesc la tine
Chiar daca gresesc mai mereu
Dumnezeu e singurul care stie ce simt pentru tine
Stii ca fac orice pentru tine ca sa'ti fie bine
Chiar daca uneori ti'am tradat sentimentele
"Ti'am zis mereu frumoas'o in mine sa ai incredere"
Stiu ca ma iubesti mi'ai demonstrat'o de atatea ori
Stii ca dragostea ta mi'a dat mereu fiori
Si mai stii ca alta nu mai exista in viata mea
Stii la fel de bine ca mine ca ti'am oferit dragostea
Nu vreau ca aceste rime sa le iei in nume de rau
Nu vreau sa ma parasesti in ochii mei va fi mai greu
Mereu am incercat sa'ti ofer tot ce ai vrut
In afara de iubire nu pot sa'ti ofer mai mult
Pun punct ,
Ma semnez al tau ,pentru totdeauna
Nu mi'ar ajunge o strofa sa'ti spun ce simt pentru tine,
Dar inca o zi fara tine probabil ca o sa'nebunesc
Inchei prin a ma repeta ,Te Iubesc

Refren

Vreau sa ma iubesti fara nici un regret
Accepta'ma cum sunt ,nimeni nu e perfect
Mereu am incerkt sa'ti ofer tot ce ai vrut
In afara de iubire nu pot sa'ti ofer mai mult
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infinit
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infinit

Strofa a III-a

"Increderea mereu a fost o problema pt cei ce se iubesc
Ca o data ce iubesti ,devii gelos si fara sa'ti dai seama,
Spui si faci niste lucruri foarte greu de suportat
Dar o data ce iubesti si esti iubit ,poti sa scapi si de gelozie
Si poti sa'ti meriti si increderea persoanei iubite"
Stiu ca nu ma plimb in cartier cu Ford Mondeo
Dar fii tu Julieta mea si eu sa fiu Romeo
Pentru tine fac orice ,iti dau si luna de pe cer
Iti dau tot ce vrei ,insa doar un lucru'ti cer
Vreau sa ma iubesti fara nici un regret
Accepta'ma cum sunt ,nimeni nu e perfect
Dar cate o data simt ca'mi explodeaza capul
Parca nu m'ai intelege ,Ce Dracu
Nu vreau sa'ti faci nervi cand asculti aceasta melodie
Chiar daca prin ochii tai poate sa para o porcarie
Ti'am mai spus inca de la inceput
Imi aduc aminte de cand te'am cunoscut
Ti'am spus ca nu ma pot schimba ,dar pot sa fac un efort
Si de atunci si pan' acum sunt cu totul alt om
Iti multumesc ca ma sustii si ca esti langa mine
"Dar stresul ce ne inconjoara ma departeaza de tine"
Incredere e un lucru mai greu de oferit
Dar pentru tine fapta e pan' la infinit
Nu ma dezamagii ca nici eu n'am sa o fac
Sa nu gresesti nici o data ,ca ,mai bine tac

Refren

Vreau sa ma iubesti fara nici un regret
Accepta'ma cum sunt ,nimeni nu e perfect
Mereu am incerkt sa'ti ofer tot ce ai vrut
In afara de iubire nu pot sa'ti ofer mai mult
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infinit
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infinit
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infinit
Daca viata mea insemana doar un minut
Vreau sa fii langa mine pe acest parcurs
Si vreau sa ma iubesti pana la sfarsit
Pana la moarte ,pan' la infïnďt.

2 comentarii:

bba01 spunea...

buna putem fi prieteni sa facem link exchange eu te bag in lista mea daca vrei poti sa ma bagi si tu

te rog ,mersi!!
http://bogdanstelistul.blogspot.com

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Trimiteți un comentariu