Princess of Butterflys

“Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.”

Declaratii 17:45

* pg 238
"-Sunt doar placut surprins, clarifica el.In ultimi aproape o suta de ani, spuse pe un ton care ma tachina, nu mi-am imaginat niciodata ceva de genul acesta.N-am crezut ca voi gasi vreodata pe cineva cu care sa vreau sa fiu...in alt fel decat cu fratii si surorile mele.Iar apoi sa imi dau seama ca, desi totul e nou pt mine, sunt bun la asta...sa fiu cu tine..."

* pg 286
"-Te iubesc, spuse el.E o scuza slaba pt ce fac, dar cu toate astea e adevarat."

* pg 304
"-Te iubesc, am spus eu pe un ton jos intens.Intotdeauna te voi iubi, indiferent de ce se intampla acum."

* pg 362
"-Tu esti viata mea.Singurul lucru care m-ar durea ar fi sa te pierd."

* pg 364-366
"-Bella, nu mai discutam despre asta si gata.Refuz sa te condamn la o eternitate de intuneric si cu asta basta!
[...]
-Ti-am spus ca nu plec nicaieri.Nu te teme.Atata timp cat te face fericita, voi fi aici.
-Vorbesti de o eternitate, sa stii.
[...]
-Te iubesc, sopti el.
-Si eu.
-Stiu, rase el incet."

* pg 376-377
"-E amurgul, din nou, murmura el.Un alt sfarsit.Oricat de perfecta ar fi o zi, intotdeauna se termina.
-Unele lucruri nu trebuie sa se termine, am murmurat eu printre dinti,tensionata instantaneu."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu