Princess of Butterflys

“Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.”

Final Amurg pg 378-379 18:04


"[...]
Durerea se intoarse din nou in ochii lui.Mi-am muscat buza si am dat din cap.
-Esti atat de pregatita ca acesta sa fie sfarsitul, murmura el, aproape pt sine, ca acesta sa fie amurgul vietii tale, desi viata ta abia a inceput?Esti gata sa renunti la tot?
-Nu e un sfarsit, e un nou inceput, l-am contrazis eu abia respirand.
-Nu merit! spuse el trist.
-Iti amintesti cand mi-ai spus ca nu ma vad foarte clar?l-am intrebat, ridicand din sprancene.Evident, esti la fel de orb.
-Stiu ce sunt.
Am oftat.Dar dispozitia lui optimista se transfera asupra mea.Edward stranse din buze, iar ochii ii erau iscoditori.Timp de o clipa imi examina fata.
-Atunci esti pregatita? intreaba el.
-Hm.Am inghit in sec.Da.
Zambi, apoi isi inclina capul incet pana cand buzele lui reci imi atinsera pielea.
-Chiar acum? sopti el, respirand rece pe gatul meu.
Am murmurat involuntar.
-Da, am soptit, pt ca vocea mea sa nu aiba timp sa cedeze.
Daca se gandea ca merg la cacealma, avea sa fie dezamagit.Luasem deja hotararea si eram sigura.Nu conta ca trupul imi era rigd ca o scandura, ca palmele erau stranse in pumni, iar respiratia nebuneasca...
Chicoti sumbru, apoi se retrase.Fata lui chiar parea dezamagita.
-Nu se poate sa crezi ca as ceda atat de usor, spuse el, cu o nuanta nefericita in tonul lui ironic.
-O fata are dreptul sa viseze.
Spranceana i se ridica.
-La asta visezi tu? Sa fii un monstru?
-Nu chiar, am spus, incruntandu-ma de felul in care isi alesese cuvintele.Monstru, intr-adevar.Cel mai mult visez sa fiu cu tine pt totdeauna.
Expresia i se schimba, inmuiata si intristata de durerea subtila din vocea mea.
-Bella.Degetele lui imi trasara delicat forma buzelor.Voi sta cu tine.Nu e de ajuns?
Am zambit sub degetele lui.
-E de ajuns deocamdata.
Tenacitatea mea il facu sa se incrunte.Nici unul nu avea de gand sa cedeze in seara asta.Edward expira, iar sunetul era practic un marait.
I-am atins fata.
-Uite ce e, i-am spus.Te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta la un loc.Nu e de ajuns?
-Ba da, e de ajuns, raspunse el, zambind.De ajuns pt totdeauna.
Apoi se apleaca si isi lipi inca o data buzele de gatul meu."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu