Princess of Butterflys

“Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.”

Te iubesc... 21:12


Banuiesc ca ti-ai dat seama k post-ul asta e pt tine...E pt tine pt ca te iubesc...Si chiar mi-am dat seama ca te iubesc...
Dupa saptamana asta horror pe care am avut-o amandoi...si separat si impreuna...a fost saptamana in care am crezut in fiecare zi ca pot sa te pierd...si dupa fiecare cearta atunci cand ne impacam si ne dadeam seama ca am gresit, mi-am dat seama intr-adevar c simt...
Chiar te iubesc...si te iubesc chiar mult de tot...adica la modul enorm de mult...hmmm ba nu...te iubesc atat de mult incat nu-ti pot spune cantitatea...adica nu pot sa-ti zic nici te iubesc mult, pt ca e putin...nu pot sa-ti zic te iubesc enorm pt ca e putin...enorm de mult cica e pleonasm...te ador...nu-mi place cum suna... si cum ai zis si u parca suna de rau...
Esti totul pt mine!Si cand zic tot adica TOT!!!Tot ce-mi place si ce nu, tot ce imi face bine, tot ...
Esti persoana care ma completeaza in orice...
Esti persoana pe care pot sa ma bazez oricand...esti prietenul meu cand am nevoie...
Esti mai mult decat orice mi-as fi dorit vreodata...
Si cum ti-am zis mai de mult, esti genul de persoana pt care mi-as baga mintile in cap...
Te iubesc dimineatza - mai ales cand imi fac cafeaua si imi aprind prima tigare, pt ca stiu ca nu-ti place, dar deja te-ai obisnuit si ma lasi asa...
Te iubesc la pranz - si cum normal se cheama "pranz" de obicei se manaca, si mancac, probabil la servici super fugitiv pt ca n-am timp, si brusc imi apari in minte cand ma alinti si imi zici "grasule"
Te iubesc seara - mai ales cand ma bag in pat, pt ca m-am obisnuit sa dorm cu tine si parca patul meu e gol fara tine...si normal nu pot sa adorm fara sms-ul meu de noapte buna ...
Te iubesc mai ales cand sunt acasa si ascult muzica si imi intra in playlist "ciocolata si sampanie" - cu toate ca la inceput nu suportam melodia aia acum m-am obisnuit cu ea si cred ca incepe sa-mi placa...
In mai putine cuvinte, te iubesc tot timpul...esti langa mine tot timpul, in mintea si inima mea...si oricat de mult imi doresc sa te las acasa nu pot...trebuie sa te tin dupa mine...


PS: TE IUBESC SI FARA TINE NU POT...CE NU POT? NIMIC...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu