Princess of Butterflys

“Nu iubi primăvara, ci înfăţişarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis; nu iubi dragostea, ci pe cel în care dragostea se întruchipează.”

Cea mai happy day :D:D 14:46

Azi 05.10.2009 am luat permisul :D:D:D:D:D:D:D
Sunt super happy, parca pur si simplu plutesc!!! Parca visul meu a devenit realitate :D:D:D:D
Cu toate ca am avut o noapte groaznica, tot am luat:P .Am visat numai porcarii si am mai si tremuram de frig km toata noaptea...Am visat ca m-am trezit la 1 dupa-amiaza si eram plina d nervi ca pierdusem examenul si urlam ca o disperata la mama ca nu ma trezise, am mai visat ca nu reuseam sa dau de Ionut (instructorul meu), ba aveam telefonul inchis ba deschis si nu raspundea, am mai visat ca pana la urma am ajuns la examen si se stricase masina...numai si numai bazaconii am visat...si n-am reusit sa ma odihnesc deloc...
Dupa ce ca eram convinsa ca am cea mai proasta zi din istorie, normal ca Ionut a intarzit...si nu asa finut...nu...doar 35 de minute a intarziat...am trecut prin toate starile de spirit posibile si imposibile...dar intr-un final a reusit si el sa ajunga...
Dupa ce ca eram eu obosita si suparata, m-am mai si impacientat cand am vazut ca intr-adevar era ziua mea proasta...nu apreciam distantele si multe altele...
Dupa ce ca eram eu atat de prost dispusa, am si intarziat la examen.Politisti deja faceau prezenta si isi imparteau comisiile...norocul meu a fost ca eram pe la ultimii politisti si am reusit sa-mi aud numele...
Picatura care a umplut paharul si m-a convins ca e cea mai proasta zi a mea, a fost politistul...am dat examen cu primul politist care m-a picat prima oara la traseu...
La bafta care am avut-o toata ziua normal ca am fost printre ultimele masini, mai exact pen-ultima comisie...
In concluzie cea mai groaznica zi!!
In jur de ora 1 a venit si politistul, am inceput sa merg, totul a fost ok...asa in mare...
Cand politistul mi-a zis ca am luat, nu-mi venea sa cred!Ma uitam sa vad daca chiar scrie pe foaie admis si chiar scria!Mai era un pic si imi dadeau lacrimile!!!!!
Cu toate ca se preconiza o zi jalnic, a fost cea mai fericita zi din viata mea!
In sfarsit visul meu cel mai mare a devenit realitate!!
Acum am permis si sunt cea mai fericita :X:X:X:X
Kisses from the Printzess :*:*:*:*:*:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu